L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 9 de juliol del 2014

Festa 40!

El passat dia 28 de juny vaig celebrar el meus 40 anys. El meu aniversari és el 22 de Maig però vaig preferir celebrar-los un cop començat l'estiu i a punt de començar les vacances.
Per aquest dia tan especial, vaig reunir a casa els meus amics i vaig preparar un soparet  informal. 
Del menjar se'n va encarregar el catèring Cuina 22,un àpat boníssim com sempre.
I la decoració la vaig dissenyar i preparar jo mateixa comptant amb l'ajuda primordial de la meva amiga, Sol. Moltes gràcies,guapa!
Tot i que ja ho vaig fer aquell dia personalment, deixeu-me que agraeixi a tots els meus amics i amigues la seva presència,companyia i sobretot estimació. Molts d'ells fa molts anys que m'acompanyen i, són molts els moments,sobretot bons, que hem viscut junts i els que han entrat a la meva vida fa menys temps són igual d'importants.Per això havien de ser al meu costat en una celebració tan important per a mi.
I després d'aquest agraïment us deixo unes quantes fotos de la festa.
Espero que us agradi.










Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada