L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

diumenge, 4 de maig del 2014

Lletres decorades!

Com us explicava a l'entrada d'ahir, al Handmade Festival de la setmana passada hi vam comprar algunes cosetes que poc a poc es van convertint en petits i bonics projectes DIY.
El primer que us vull ensenyar són les lletres de fusta decorades que hem fet juntament amb les meves flors, gran i mitjana.
Fa uns quants dies,vaig assistir a un taller de Scrap a càrrec de 100%madewithlove,on vaig aprendre a decorar lletres de fusta. La veritat és que em va agradar molt i per això vaig voler posar-ho en pràctica a casa fent un taller familiar.
Com bé sabeu, sóc mare de tres nenes per aquest motiu les lletres escollides van ser les seves tres inicials: la G, la A i la J.
Us deixo unes quantes fotos de tot el procés (abans,durant i després) perquè veieu tota la feina feta i el resultat final.

Per cert, si us agraden i en voleu una només cal que us poseu en contacte amb mi a través del correu electrònic (gemmagnesjoina@hotmail.com) i us faig arribar tota la informació necessària.
Espero que us agradi!









Fins aviat!







2 comentaris:

  1. Que maques han quedat aquestes lletres!! M´encanta veure tot el procés creatiu que hi ha per fer-les, i si a més a més es converteix en una bonica activitat familiar, ja és perfecte!! Precioses!! Una abraçada i molt bona setmana!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí Kat ,vam passar una bona estona i el resultat és molt bonic.
      Igualment que tinguis una bona setmana.
      Moltes gràcies!

      Elimina