L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dissabte, 29 de març del 2014

Preparant dues festes!

En aquests moments estic preparant dues festes molt especials, el desè aniversari de la meva  flor mitjana i els meus quaranta anys!
Com ja sabeu m'encanten els detallets deco i  les coses maques.Els meus seguidors i seguidores a Instagram ja heu pogut anar veient les cosetes que van arribant a casa per preparar aquests dos aniversaris.
Avui us en vull ensenyar unes quantes als seguidors de l'Armari de la Joi.
Us diré que la festa de l'Agnès serà una "Cupcake party" amb taller de Whasitape inclós i la meva una "Vintage party" com Déu mana.
Us deixo unes quantes fotos de diferents cosetes que vaig recopilant per muntar les dues festes.
Espero que us agradin!








Fins aviat!





2 comentaris:

  1. Això si que seràn dues festes!!! Una Cupcake party i una Vintage party ohhhhh que bé sona i quines cosetes més xules! Moltes felicitats a totes dues!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies,Kat! En podreu veure els detalls tan al blog com al meu compte d'Instagram ;),
      Petons

      Elimina