L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

diumenge, 9 de març del 2014

DIY: decorar un marc de fotos amb whasitape!

Seguint la meva dèria pel whasitape avui us vull ensenyar l'últim DIY que he portat a terme. Es tracta d'un marc craft que he decorat amb aquesta cinta decorada.
El marc el vaig comprar al Muy mucho, allà tenen moltes cosetes per fer manualitats!
Els whasitapes que he fet servir són de Porvoletas una botiga online que té coses molt xules.
Her triat els més primaverals tenint en compte que de seguida estarem immersos en aquesta estació, per mi la millor de l'any.
Bé, no m'allargo més i us ensenyo com ha quedat.




Al final no hi vaig posar les lletres daurades les vaig canviar per la floreta fucsia.
Aquest marc és un regalet d'agraïment per això hi he posat aquesta blonda de paper donant les gràcies.

Espero que us agradi!
Fins aviat!



3 comentaris: