L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

divendres, 21 de febrer del 2014

Panell decoratiu!

Fa uns dies us vaig parlar de la meva afició al Whasi Tape i us vaig ensenyar alguna de les cosetes que havia fet amb aquesta cinta adhesiva decorada.
Avui us vull ensenyar la meva última "obra" ja,ja,ja...Al meu Instagram ja heu pogut veure alguna pista sobre aquest DIY.
Es tracta d'un petit panell decoratiu que he fet per la meva filla gran.És molt senzill de fer i queda molt xulo per decorar un raconet de la seva habitació.

Per fer-lo necessitem :

- un tros de cartró (qualsevol que tingeu per casa per reciclar va bé).
- tisores
- pincetes de fusta decorades
- whasi tape.
- cola forta.

Agafeu el tros de cartró i el talleu a la mida que vulgueu que tingui el vostre panell. Escolliu les cintes whasi tape que més us agradin i comenceu cobrint els costats del cartró.
A continuació, agafeu les pincetes de fusta i cobriu la part posterior amb cola forta. Enganxeu-les sobre el cartró,ens serviran per penjar-hi fotos o el que hi vulgueu posar.
La decoració del cartró corre a càrrec de la vostra imaginació.Combineu les cintes amb altres materials del vostre gust.Jo hi he posat una punta de paper perquè m'agraden molt!
Us penjo unes quantes fotos perquè pogueu veure com ha quedat.
Espero que us agradi!







Fins aviat!
Bon cap de setmana!






2 comentaris: