L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

diumenge, 9 de febrer del 2014

Animalets pintats!

A l'entrada del dia 23 de gener, "Gold and White", us parlava del projecte de redecoració de l'habitació de la petita de la família.
Si  recordeu us vaig comentar que aquest estiu quan li canviem el llitet  
per un llit de nena gran aprofitarem per pintar-la i canviar alguns elements decoratius.
La meva idea és fer-la blanca amb tocs daurats!
Doncs bé, avui us ensenyo un d'aquests elements que decoraran la "nova" habitació de la Joina. Es tracta d'uns animalets de plàstic que he pintat de color daurat.
Aquesta idea la vaig trobar al bloc welovepartiesbcn i em va semblar genial!
Us deixo un parell de  fotos perquè veieu com han quedat.




Com heu pogut veure els he pintat amb spray. Una manera molt fàcil i ràpida de canviar l'aspecte de les coses.
Tan els animals com l'spray els vaig comprar en una botiga de "xinos":)!
Ja em direu què us sembla el canvi.
A mi m'agrada molt el resultat!

Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Havia vist la idea, i hem sembla que tha quedat perfecte, la teva petita deu estar molt feliç!!!
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Vicky. La veritat és que li han agradat molt ;)!
      Que passis una bona setmana.
      Salutacions!

      Elimina