L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dilluns, 20 de gener del 2014

Racons de casa!

Com bé sabeu els qui seguiu el blog o el meu compte d'Instagram,  sóc una enamorada de la decoració. Per aquest motiu, m'agrada anar canviant raconets de casa per donar-los un aire diferent sense grans despeses.Simplement reubicant el que ja tinc per casa.
Avui us vull ensenyar els racons de casa meva que m'agraden més. 
Espero que us agradin tant com a mi.


Racó de la mama al menjador.

Racó de lectura.

Un trosset del bufet.

Racó de la sala de jocs.

Racó del porxo.

Racó chill out.



Racó de la terrassa.


Fins aviat!



2 comentaris:

  1. M'agraden tots els raconets, però em quedo amb el chill out. Quin raconet més xulo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que a mi també m'agrada molt.A l'estiu s'hi està de "lujo"!
      Gràcies Marta!

      Elimina