L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

divendres, 31 de gener del 2014

New in...

Com us vaig dir fa uns dies a Instagram avui us ensenyo algunes cosetes noves que han arribat a l'armari de la meva filla petita.
Aprofitant les segones rebaixes li he comprat diferents peces que li feien falta.
La primera una jaqueta que vaig trobar a Bóboli i que em va agradar molt només veure-la, posada encara m'agrada més.





A Zara, vaig trobar una samarreta,un jerseiet obert i unes sneakers que em van robar el cor.Em fan pensar molt amb les que tinc jo de Bimba y Lola.










Què us semblen aquestes troballes? I vosaltres us heu firat a les segones o terceres rebaixes?

Fins aviat!
Bon cap de setmana!






2 comentaris:

  1. Gemma, m´agraden molt totes aquestes troballes per la petita, i la jaqueta d´estampat animal m´ha robat el cor que maca!!!! Jo aquest any només he trobat un bolso negre que buscava perque em combines una mica amb tot.

    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La jaqueta estampada me la posaria jo encantada de la vida ;)!
      Salutacions!

      Elimina