L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dijous, 23 de gener del 2014

Gold and white!

Com ja sabeu m'encanta decorar i redecorar les estances de casa meva i m'agrada pensar i buscar idees molt temps abans de dur a terme els meus projectes.
Tot i que encara falten uns quants mesos per l'estiu,que serà quan realitzaré alguns canvis a casa, ja estic recopilant informació per fer realitat aquestes idees.
Una de les habitacions que vull renovar és la de la meva flor petita. Al mes de juny farà 4 anys i toca canviar el llitet per un llit de nena gran. Aprofitant l'avinentesa tinc ganes de canviar el color blau de les parets pel blanc,les cortines, la làmpara i alguns complements.
Fa uns mesos,en un dels blocs que segueixo Ministry of deco,l'Elena va penjar les imatges d'una habitació infantil que combinava el color blanc amb el daurat.
Aquelles fotos em van inspirar i vaig decidir que la nova decoració de l'habitació de la petita de la família tindria com a protagonista el color blanc amb tocs daurats.
Com que els mobles que hi han són  blancs només canviant petits detalls i el color de les parets aconseguiré el resultat buscat.
Us deixo algunes imatges que he buscat per acabar de decidir els detalls d'aquesta renovació.

Espero que us agradi.
Fins aviat!

Coixí topos daurats de Zara Home

Quadres amb detalls daurats.


Garlanda de lletres daurades.


Puff  ganxet xxl.





5 comentaris:

  1. Una combinaciò molt bonica i acertada, espero que pengis fotos per veure el resultat!!
    Petons

    ResponElimina
  2. Preciós!! aquí et podràs inspirar moltíssim: http://www.maisonsdumonde.com
    Ja veurem el resultat....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies,Marta! M'encanta Maisons du monde. És molt el meu estil ;)!

      Elimina
    2. Moltes gràcies,Marta! M'encanta Maisons du monde. És molt el meu estil ;)!

      Elimina