L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dissabte, 7 de desembre del 2013

Lletres deco!

Avui us vull parlar de The Partycular un estudi de disseny que he descobert fa pocs dies i que fa coses molt maques.
Un dia d'aquesta setmana vaig veure a l'aparador de la llibreria "L'auca" del costat de la meva escola, unes lletres decorades que deien XMAS. Me'n vaig enamorar a primera vista!
Quan a la llibreria em van dir que estaven a la venta no ho vaig dubtar i me les vaig endur cap a casa.
Bé doncs, aquestes lletres i altres coses molt xules les fa The Partycular i les podeu comprar per internet a través del web www.thepartycular.com o bé a "L'auca" c/Perelada,51 Figueres (Girona).
Us deixo unes fotos de les lletres perquè les veieu detalladament i també una de com queden en conjunt al rebedor de casa.
Espero que us agradi!

 



 
Fins aviat!
 



2 comentaris: