L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

divendres, 6 de desembre del 2013

Aprofitant el divendres!

Ja sabeu com m'agrada reciclar caixes de fusta, doncs bé, la setmana passada en vaig trobar una que algú havia llençat, em va agradar i la vaig portar cap a casa.
Avui aprofitant el divendres festiu l'he convertida en una bonica caixa per guardar-hi contes.
Primer l'he pintada de color blanc amb dues capes de pintura acrílica i després hi he enganxat unes estrelletes de color gris que he comprat a " Muy Mucho", botiga de cosetes per casa que m'encanta!
Us penjo unes fotos perquè veieu tot el procés.

Espero que us agradi!

 


 
 
 
 
 
 
 
Bon cap de setmana!
 

2 comentaris:

  1. M'agrada moltíssim la idea, aquest dissabte passaré pel mercat de fruita de Figueres i si puc agafar.ne alguna copiaré la teva idea.
    Ideal per guardar els contes!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs segur que en trobes perquè ells les llencen!
      I la veritat és que és molt fàcil i queda super xulo!

      Elimina