L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimecres, 20 de novembre del 2013

Reciclant...ampolles!

Els que em seguiu a Instagram ja sabeu que la protagonista del meu últim DIY és una ampolla d'aigua de vidre.
El cap de setmana passat, vam anar amb uns amics a dinar i quan ens van portar l'aigua em vaig enamorar de seguida del disseny de l'ampolla.Es tracta d'un envàs de vidre de la marca Aquabona.
Immediatament em va venir el cap la idea de transformar-la d'una manera molt fàcil en un bonic gerro.Abans de marxar del restaurant la meva amiga Sandra, molt amablement, va demanar si ens donaven l'ampolla i així va ser com ens la vam emportar cap a casa.
I ahir a la tarda em vaig posar mans a l'obra. Primer vaig retirar els papers de la marca, després vaig tallar un trosset de "tapete" de paper, també reciclat i finalment el vaig enganxar a l'ampolla.
Per decorar-lo hi vaig posar una flor blava d'Ikea i ara és un bonic gerro que fa parella amb un sifó blau antic d'herència familiar.
Us penjo algunes fotos del abans i del després.
Espero que us agradi!

 
 
 
 
 
  

 
Fins aviat!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada