L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dijous, 26 de setembre del 2013

Preparant un aniversari!

Tot i que encara falta un mes i mig per l'aniversari de la meva filla gran, ja estic pensant en l'organització de la festa.
De moment, tinc pensat el menú que preparé. Com que es tracta d'una festa per nenes adolescents penso que els hi pot agradar el següent berenar:

-"Nachos" amb guacamole.
-Mini frankfurts.
-Mini hamburgueses.
-Entrepans de "nutella" divertits.
-Cupcakes.
 
Us deixo unes imatges perquè us en feu una idea.
 
 

 
 
 
 
 
També tinc pensat fer un candy bar amb piruletes de nutella i llaminadures variades.
 
 
Què us sembla? Creieu que els hi agradarà? Quan hagi preparat la festa faré un altre post amb el resultat!
Ara només em queda pensar en la decoració a la qual dedicaré un altra entrada!
 
 
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada