L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimarts, 20 d’agost del 2013

La paradeta de mercat !

Quan la meva filla petita va fer tres anys li vam regalar la paradeta de mercat d'Imaginarium. Es tracta d'una botigueta de fusta amb un tendal de roba molt bonica que inclou quatre caixetes de fusta de color natural.
Així és com queda un cop l'has muntat.





Puesto de mercado de madera





Tot i que la trobo molt maca, vaig pensar que la podria personalitzar afegint-hi algunes cosetes o simplement canviant el color de les caixetes.
El primer que vaig fer va ser posar-hi una garlanda de paper,combinant triangles de color blanc i vermell, de conjunt amb el tenadal.
Després, vaig pintar unes lletres de fusta petites que diuen Mercat Joina i les vaig enganxar davant la paradeta. Finalment, vaig pintar de color blau cel les caixetes de fusta, d'aquesta manera fan la botiga més alegre.
A la prestatgeria de sota hi he posat una ouera de cartró pintada de color verd i la caixa registradora.
Us deixo algunes fotos a veure què us sembla el canvi. Espero que us agradi!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fins aviat !
 
 

 
 
 


 
 
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada