L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dilluns, 8 de juliol del 2013

Petits looks.


Avui fent referència al nom del blog, "L'armari de la Joi", us ensenyo algun dels looks que té la Joina per lluir aquest estiu. Totes les peces són "lowcost" de la marca "H&M".
Comencem :





 
El primer conjunt està format per un short texà, que personalment m'encanta, i una samarreta de tires amb puntets roses. Jo li combino amb unes "crocs" de color fucsia i queda molt "mono".

 
El segon look és un vestit sense mànigues molt finet, com de gasa, que porta estampats uns gatets de color negre. Li poso amb unes sàndalies que combinen el color platejat i el rosa pal. Perfecte per anar arregladeta però còmoda.

 
Quan vaig veure aquest vestit em va robar el cor. Posat queda moníssim! Com veieu tampoc duu mànigues i té estampades unes papallones que el fan molt especial. El color del fons (blaumarí) resalta molt les colorides papallonetes.Aquí també hi queden bé les "crocs".

 
Aquest look, li vaig comprar pels vespres d'estiu per si surts a sopar o a pendre alguna cosa i refresca una mica.
Per això, la samarreta marinera amb un cor fluor estampat és de màniga llarga. El pantaló, també llarg, és un texà d'estiu molt primet. Les sabates que més m'agraden aquí són unes vambes de roba de color blau. 
 
 
 
 
I aquí els teniu tots junts! Espero que us haguin agradat !
Fins aviat !
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada