L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dijous, 18 de juliol del 2013

Lectures inspiradores !

Ja no recordo quant temps fa que m'apassiona el món de la decoració.  Fins i tot penso que és una afició innata amb mi ! Però si que sé quines són les revistes que des de fa molt de temps m'inspiren i m'ajuden a trobar noves idees per decorar i redecorar espais.
Fa molts anys, que sóc lectora de revistes de decoració i la veritat és que les he llegit quasi bé totes. Ara bé les que no em perdo mai cada mes són només tres : "Interiores", "El Mueble" i "Micasa" aquestes són la font més important d'inpiració alhora d'aprendre coses noves, d'agafar idees o simplement passar una agradable estona de lectura.
"Interiores" la vaig començar a llegir des dels seus inicis quan sortia amb el diari "La Vanguardia" i em va ajudar molt en la decoració del meu primer pis. Quinze anys després continuo essent-ne una lectora fidel.
"El mueble" ja la llegia la meva mare a casa quan jo era petita i, per tant, és com continuar una tradició familiar.
I "Micasa" la vaig conéixer gràcies al número especial que dediquen als nens dos cops a l'any, quan havia de néixer la meva primera filla. És a dir, fa uns tretze anys que m'acompanya i m'inspira en moltes de les coses que porto a la pràctica en el món de la decoració.
Si us agrada la decoració i no coneixeu cap d'aquestes publicacions us recomano que hi feu un cop d'ull perquè segur que hi veieu alguna cosa interessant.
Us penjo una foto de cadascuna de les revistes i espero que us animeu a llegir-les!
Fins aviat !
 
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada