L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dimarts, 30 de juliol del 2013

Ens posem... samarreta !

Ja fa un temps que es porten les samarretes amb lema i aquest estiu aquesta tendència està molt de moda.Totes les marques ja siguin lowcost o les més exclusives tenen les seves.
Jo n'he triat unes quantes a veure què us semblen.

La dissenyadora Dolores Promesas fa molt de temps que s'hi dedica i us he de dir que sóc fan de les seves samarretes i que m'encanten els seu lemes. De fet al meu armari en tinc un parell que no em canso de portar!
Una d'elles és aquesta...

102649
 
Aquesta frase tan positiva m'encanta!
 
101873
 
La firma catalana Mango també té les seves samarretes amb lema. Aquí en teniu un parell.
 
CAMISETA "L'AMOUR"Camiseta estampado tipográfico
Si féssim un repàs minuciós a totes les marques trobaríem samarretes d'aquest tipus en totes elles. Com veieu les inscripcions poden ser escrites amb anglès, francès, espanyol... la qüestió és portar un missatge. 
Doncs ja ho sabeu, si voleu estar a l'última busqueu una samarreta amb lema que us agradi i a lluir-la!
Fins aviat !
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada