L'Armari de la Joi

L'Armari de la Joi

dijous, 27 de juny del 2013

DIY : pinces d'estendre roba decorades

Avui m'agradaria explicar-vos això que està tant de moda últimament que és un DIY. És a dir fes-ho tu mateix!
En aquest cas, es tracta de decorar unes pinces d'estendre roba de fusta per fer-les més divertides i ser la veïna o el veí que té la roba penjada de la manera més "fashion" del barri.
Per poder-ho fer necessitem :
- pinces de fusta.
- pintura acrílica blanca i de dos colors més.
- barnís.
- bastonets higiènics.

Agafeu la quantitat de pinces que creieu necessari (jo en vaig pintar una vintena) i les pinteu dels colors que més us agradin. Les deixeu assecar i quan estiguin seques agafeu un bastonet  higiènic i feu els puntets blancs que les decoraran.
Un cop aquesta pintura blanca s'assequi passeu una mà de barnís per evitar que la roba humida es taqui.
I ja teniu a punt unes pinces superfashion i diferents per estendre la roba i,el més important és que ho heu fet vosaltres mateixos!
Aquestes són les que vaig fer jo de color verd!

Si us agraden només cal que us hi poseu... fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada